Som especialistes en la distribució d’equips informàtics i tenim una gran capacitat logística i financera. Com a proveïdor multimarca i multiplataforma, hem firmat acords amb els principals representants de la indústria a tots els nivells: fabricants, majoristes, empreses financeres i del sector transport. Volem apropar la tecnologia a la teva empresa.
Entrar a Proveïdor de tecnologia
Distribuïdor autoritzat Apple
Equips Apple i qualitat SEMIC
HP per a negocis
Tot el que necessita la teva empresa per funcionar
Microsoft Gold Partner & CSP
Experts en solucions onpremise o al núvol
Surface Authorised Reseller
Logitech, solucions audiovisuals
Solucions de vídeo senzilles, eficaces i fiables per a la vídeo Col·laboració
Solucions end-to-end orientades a negoci, estables, flexibles, d'alt rendiment, que permeten a la teva empresa optimitzar els seus recursos actuals i futurs, fàcilment escalables, que t'ajuden a aconseguir la màxima productivitat per al teu negoci.
Entrar a Serveis infraestructuraEl nostre objectiu és que les empreses puguin treure el màxim partit a les noves tecnologies per digitalitzar el seu negoci i millorar la seva competitivitat. Oferim solucions que s’integren entre elles i que es poden integrar amb altres que tingui el client.
Entrar a Solucions de negociEspecialistes en l'administració pública.
Oferim la millor gestió i servei als ciutadans, i millorem la gestió interna.
Entrar a Administració electrònicaACTIUM Digital és la nova marca de SEMIC especialitzada en solucions digitals que neix amb la misió d'acompanyar a les empreses en la seva transformació digital.
Digitalitzar documents
És un sistema que permet emmagatzemar, gestionar i compartir documents de forma digitalitzada. Peró es molt més que això.
Com a concepte global, es tracta d'un sistema que permet treballar en equip de forma remota i amb el que podràs arribar a automatitzar els processos de treball interns i externs de la teva empresa. Hi ha diverses plataformes de gestió documental com ara Alfresco (software de codi lliure). Nosaltres sempre aconsellem a cada client la que més li convé.
Si la informació està digitalitzada i centralitzada, es més fàcil ràpid trobar-la. I s'eviten duplicitats de documents i versions. Es treballa millor, no es perd temps en investigar si un document té o no té validesa.
Organitza i comparteix documents i arxius i edita'ls online i controla les seves versions. Sincronitza documents del teu escriptori de forma automàtica. S'ha acabat enviar megues i megues de documents per correu electrònic als teus companys de feina, als teus socis o proveïdors.
El dia a dia del teu negoci se simplificarà quan utilitzis la gestió documental com a eina per definir i automatitzar els teus processos interns. Els fluxos de treball, les tasques compartides i l'accés compartit a documents se simplifica, el teu equip es més productiu.
Consulta qualsevol arxiu o document des del teu ordinador de sobretaula o portàtil, smartphone o Tablet. Des de qualsevol lloc, a qualsevol hora. Només necessites un navegador amb connexió a Internet.
Tens 2 opcions per allotjar el teu repositori de documents: a la teva empresa o al núvol. Pots optar per allotjar-los als teus servidores locals i així aprofitar la teva infraestructura de sistemes o bé optar per la fòrmula d'allotjament al núvol, si no vols invertir en ampliar-la.
L'accés i edició de documents digitals es gestiona amb un sistema de permisos d'usuari. A més, es garanteixen les còpies de seguretat dels documents i un servei de suport tècnic especialitzat per atendre qualsevol incidència.
L'accés a la informació se simplifica i la cerca de documents s'agilitza. És possible buscar múltiples documents de forma simultània. I es redueixen els costos causats per a la pèrdua de documents.
Si els documents estàn emmagatzemats en un únic repositori, si el teu equip treballa de forma col·laborativa i fins i tot si la teva empresa automatitza els seus processos interns a través del sistema de gestió documental, guanyes eficiència.
Compartir documents ajuda a que el coneixement flueixi en l'empresa i és molt més fàcil gestionar qualsevol situació crítica amb un client o proveïdor. El dia a dia és molt més productiu.
En funció dels objectius i recursos de cada negoci, el sistema de gestió documental es pot implantar per fases. La primera fase és comú a qualsevol projecte, ja que permet la creació d'un repositori digital de documents. Sobre aquesta base es pot anar un pas més enllà implantant o bé un sistema de gestió d'equips de treball online o bé un sistema d'automatització de processos. L'opció més completa és la que permet combinar tots tres.
Un cop finalitzada la fase de ‘Repositori digitalitzat de documentes’, es pot abordar la ‘Gestió d'equips de treball online’ i ‘automatització de processos’ per separat o paral·lelament.
Global 3 Energia, un dels grups independents amb més experiència en relació amb el desenvolupament, finançament i gestió de plantes de generació d'energia elèctrica d'Espanya. Per millorar la comunicació interna i el sistema de fluxes d'informació entre els seus membres, hem desenvolupat un projecte de gestió documental.
Llegeix mésTota la informació sobre novetats del sector, esdeveniments, ofertes ...
Finalitats: Enviament del nostre butlletí comercial i de comunicacions informatives i publicitàries sobre els nostres productes o serveis que siguin del seu interès, fins i tot per mitjans electrònics. Legitimació: Consentiment de l'interessat. Destinataris: No estan previstes cessions de dades. Drets: Pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment, així com accedir, rectificar, suprimir les seves dades i altres drets a semic@delegado-datos.com Informació Addicional: Pot ampliar la informació a l'enllaç Política de Privacitat..
L’informem que les seves dades de caràcter personal, recollides en aquest formulari, estan incloses en un fitxer degudament inscrit a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades. Aquest fitxer és responsabilitat de Servicios Microinfomática S.A. i es tractarà amb la finalitat de mantenir-lo informat dels nostres productes, serveis, així com d’eines de gestió informàtica que puguin ser del seu interès. Així mateix, l’informem que, sempre que no digui el contrari marcant la casella corresponent, vostè dóna el seu consentiment a Servicios Microinformática S.A. perquè cedeixi les seves dades de caràcter personal a la resta d’empreses del Grup SEMIC amb la mateixa finalitat i per qualsevol mitjà. Vostè podrà exercir els seus drets d’accés, cancel·lació i oposició a través de la següent adreça: Parc Tecnològic de Lleida, Edifici H1, 2a. planta, 25003 Lleida.
×Si deseas que el teletrabajo sea una realidad, hazlo con garantías
Rellena este formulario y contactaremos contigo personalmente para tramitar tu pedido rapidamente