Som especialistes en la distribució d’equips informàtics i tenim una gran capacitat logística i financera. Com a proveïdor multimarca i multiplataforma, hem firmat acords amb els principals representants de la indústria a tots els nivells: fabricants, majoristes, empreses financeres i del sector transport. Volem apropar la tecnologia a la teva empresa.
Entrar a Proveïdor de tecnologia
Distribuïdor autoritzat Apple
Equips Apple i qualitat SEMIC
HP per a negocis
Tot el que necessita la teva empresa per funcionar
Microsoft Gold Partner & CSP
Experts en solucions onpremise o al núvol
Surface Authorised Reseller
Logitech, solucions audiovisuals
Solucions de vídeo senzilles, eficaces i fiables per a la vídeo Col·laboració
Solucions end-to-end orientades a negoci, estables, flexibles, d'alt rendiment, que permeten a la teva empresa optimitzar els seus recursos actuals i futurs, fàcilment escalables, que t'ajuden a aconseguir la màxima productivitat per al teu negoci.
Entrar a Serveis infraestructuraEl nostre objectiu és que les empreses puguin treure el màxim partit a les noves tecnologies per digitalitzar el seu negoci i millorar la seva competitivitat. Oferim solucions que s’integren entre elles i que es poden integrar amb altres que tingui el client.
Entrar a Solucions de negociEspecialistes en l'administració pública.
Oferim la millor gestió i servei als ciutadans, i millorem la gestió interna.
Entrar a Administració electrònicaLa gestión documental es mucho más que guardar documentos en formato digital. Y también implica mucho más que disponer de unidades de red con carpetas accesibles desde el entorno corporativo.
Trata de:
En Semic hemos apostado por ofrecer una plataforma de gestión documental porque estamos convencidos de que implica una mejora de la productividad de las empresas y un ahorro de costes muy significativo. En concreto, si tenemos que resumir los puntos clave en 4, estos serían:
Ahorro de costes porque la producción, distribución y conservación de documentos puede llegar a reducirse entre un 20-40% respecto a los sistemas de gestión documental en formato físico.
Mejora la calidad del servicio al cliente, a quien se puede garantizar la entrega de documentación actualizada (facturas, pedidos, albaranes, presupuestos, etc.) en cualquier momento y desde cualquier lugar.
Aumento de la eficiencia. Los trabajadores pueden dedicarse al 100% a sus tareas y descargarse de algunos procesos que pueden automatizarse gracias a la gestión documental.
Mejora de la productividad. Ya no es necesario invertir tiempo en localizar documentos en papel o en pedirlos a otro departamento o compañero de trabajo. Los documentos están accesibles de forma inmediata y de acuerdo con un sistema de permisos.
Ahora que ya hemos puesto sobre la mesa sus ventajas, tenemos que insistir en que la gestión documental implica un cambio cultural en la empresa hacia el trabajo colaborativo, un cambio que puede abordarse con total escalabilidad, en función del tipo de empresa, de sus necesidades y recursos. El éxito empresarial ya depende – y cada vez dependerá más – de la gestión optimizada de todo el conocimiento y la información que generan sus trabajadores y de su capacidad de trabajar en equipo. Porque trabajar en equipo tiene poco que ver con “repartirse las tareas” y mucho más con “colaborar”.
Os iremos dando más detalles sobre cómo desde SEMIC os podemos ayudar a implantar un sistema de gestión documental en vuestra empresa. Si no podéis esperar, contactad con nosotros y os lo explicaremos:
Tota la informació sobre novetats del sector, esdeveniments, ofertes ...
Finalitats: Enviament del nostre butlletí comercial i de comunicacions informatives i publicitàries sobre els nostres productes o serveis que siguin del seu interès, fins i tot per mitjans electrònics. Legitimació: Consentiment de l'interessat. Destinataris: No estan previstes cessions de dades. Drets: Pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment, així com accedir, rectificar, suprimir les seves dades i altres drets a semic@delegado-datos.com Informació Addicional: Pot ampliar la informació a l'enllaç Política de Privacitat..
L’informem que les seves dades de caràcter personal, recollides en aquest formulari, estan incloses en un fitxer degudament inscrit a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades. Aquest fitxer és responsabilitat de Servicios Microinfomática S.A. i es tractarà amb la finalitat de mantenir-lo informat dels nostres productes, serveis, així com d’eines de gestió informàtica que puguin ser del seu interès. Així mateix, l’informem que, sempre que no digui el contrari marcant la casella corresponent, vostè dóna el seu consentiment a Servicios Microinformática S.A. perquè cedeixi les seves dades de caràcter personal a la resta d’empreses del Grup SEMIC amb la mateixa finalitat i per qualsevol mitjà. Vostè podrà exercir els seus drets d’accés, cancel·lació i oposició a través de la següent adreça: Parc Tecnològic de Lleida, Edifici H1, 2a. planta, 25003 Lleida.
×Si deseas que el teletrabajo sea una realidad, hazlo con garantías
Rellena este formulario y contactaremos contigo personalmente para tramitar tu pedido rapidamente