Shop SEMIC

Service Desk

La resposta que necessites, quan la necessites.

Amb una clara vocació de servei, el Service Desk de SEMIC t'ajuda amb els requeriments dels teus usuaris de TI, ja siguin peticions, consultes o incidents. Avui en dia els processos empresarials no poden aturar-se per incidències en xarxes, equips personals, sistemes, seguretat o aplicacions. SEMIC proporciona un accès únic i multicanal perquè el teu negoci pugui funcionar amb normalitat


orientación al negocio

ORIENTACIÓ A NEGOCI

El nostre Service Desk s'ajusta a les necessitats del teu negoci i t'aporta un valor real. Establim normes de derivació i escalat de tiquets, automatitzem processos, apliquem polítiques centrades en l'usuari i prevenim incidents de TI.

respuesta immediata a los usuarios

RESPOSTA IMMEDIATA

Proporcionem un punt d'accès únic per als usuaris com a primera línia de suport. Un accès multicanal: via telefònica, per correu electrònic, o a través d'un aplicatiu web. Derivem i escalem les actuacions que requereixen un segon o tercer nivell, mantenim informats als usuaris de l'estat de les seves peticions o incidències i a la vegada proporcionem la informació necessària davant aquelles actuacions de IT que incideixin en el dia a dia.

personal en constante formación

RECURSOS ESPECIALITZATS

El nostre personal està en constant formació i capacitació per cobrir i donar resposta a totes les necessitats dels usuaris. Redueix la càrrega del teu equip de IT amb un conjunt de professionals externs especialistes en cada àrea de consulta.

metodología y herramientas estándares

METODOLOGIA I EINES

Resolem les incidències i gestionem les interaccions seguint la metodologia que marca ITIL, la qual cosa garanteix un nivell de qualitat excel·lent en tot el procés. Utilitzem eines estàndards per a la gestió de tiquets garantitzant així la transparència, reduïnt els costos operacionals i augmentant l'eficiència.

satisfacción del usuario

SATISFACCIÓ DE L'USUARI

Quan es millora els temps de resposta i de resolució de incidències davant l'usuari, millorem el nivell de satisfacció amb el departament de IT. Dins de la gestió integral del servei, proporcionem una serie de eines de medició d'aquest nivell de satisfacció.

control del coste del servicio

CONTROL DE COSTOS

L'externalització del Service Desk et permet saber exactament el cost real del servei, analitzar tendències i conèixer amb antelació l'augment o disminució del cost en funció del nombre d'usuaris o del nombre de serveis.

atención al usuario continuada

24X7

Oferim cobertura continuada 24 hores al dia 7 dies a la setmana, a tots els nivells de suport. Si el teu negoci no s'atura per festius, vacances, nosaltres tampoc.

Contacta directament amb el nostre consultor
INFORMACIÓ PROTECCIÓ DE DADES DE GRUP SEMIC (Avisos legals)
CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar que vostè és un visitant humà i prevenir els enviaments automàtics de spam.
×
×
×