Som especialistes en la distribució d’equips informàtics i tenim una gran capacitat logística i financera. Com a proveïdor multimarca i multiplataforma, hem firmat acords amb els principals representants de la indústria a tots els nivells: fabricants, majoristes, empreses financeres i del sector transport. Volem apropar la tecnologia a la teva empresa.
Entrar a Proveïdor de tecnologia
Distribuïdor autoritzat Apple
Equips Apple i qualitat SEMIC
HP per a negocis
Tot el que necessita la teva empresa per funcionar
Microsoft Gold Partner & CSP
Experts en solucions onpremise o al núvol
Surface Authorised Reseller
Logitech, solucions audiovisuals
Solucions de vídeo senzilles, eficaces i fiables per a la vídeo Col·laboració
Solucions end-to-end orientades a negoci, estables, flexibles, d'alt rendiment, que permeten a la teva empresa optimitzar els seus recursos actuals i futurs, fàcilment escalables, que t'ajuden a aconseguir la màxima productivitat per al teu negoci.
Entrar a Serveis infraestructuraEl nostre objectiu és que les empreses puguin treure el màxim partit a les noves tecnologies per digitalitzar el seu negoci i millorar la seva competitivitat. Oferim solucions que s’integren entre elles i que es poden integrar amb altres que tingui el client.
Entrar a Solucions de negociEspecialistes en l'administració pública.
Oferim la millor gestió i servei als ciutadans, i millorem la gestió interna.
Entrar a Administració electrònicaLa simplicitat és la clau. Ho és per comunicar i ho és també per vendre. I molt especialment per vendre online, quan generar confiança és vital. A SEMIC ho sabem molt bé i per això ja estem implantant als projectes d’ecommerce dels nostres clients un sistema de confirmació de comandes onpage, que redueix de 6 passos a 1 únic pas, el procés de compra que ha de seguir el client per finalitzar la comanda. T’ho expliquem.
La majoria de sistemes de check out o confirmació de comanda mostren diversos passos que el client ha d’anar completant per finalitzar la comanda:
La informació no es mostra d’un sol cop, sinó que es va mostrant per capes (veure representació en la imatge sota aquestes línies). L’usuari, tot i que pot fer la comanda com a convidat i no està obligat a registrar-se prèviament, triga uns minuts cumplimentar tota aquesta informació. I si es deixa alguna dada, el sistema no li permet avançar. A més, si està utilitzant un dispositu mòbil o tablet es pot afegir la dificultat que el disseny no sigui multidispositiu i, per tant, no sigui usable. Conseqüència: l’índex d’abandonament del carret de la compra es dispara.
Exemple d'una pantalla del sistema de check out amb aquests 6 passos:
Amb el sistema de realització de comandes online onpage, només és necessari un únic pas per formalitzar la compra online. Tota la informació necessària per confirmar la comanda, per confirmar el sistema d’enviament i l’adreça d’enviament, així com la introducció de codis de descompte promocionals es mostra i s’omple en una única pantalla. A més, l’usuari que accedeix a través de dispositiu mòbil, ho fa a una interfície amb disseny adaptatiu (responsive designe). Conseqüència: l’índex d’abandonament de carret es minimitza. En menys de 2 minuts ja es possible confirmar la comanda i fer el pagament. La simplicitat genera confiança i la confiança és el principal aliat a nivell comercial.
Exemple d'una pantalla del sistema de comandes onpage:
Ho tenim més que provat i simplificar en el procès de compra online pot reduir fins a un 40% l’índex d’abandonament del carret de la compra. Vols saber com podem aplicar-ho a la teva botiga online? Truca’ns al 902 109 120 o escriu-nos i t’ho explicarem.
Tota la informació sobre novetats del sector, esdeveniments, ofertes ...
Finalitats: Enviament del nostre butlletí comercial i de comunicacions informatives i publicitàries sobre els nostres productes o serveis que siguin del seu interès, fins i tot per mitjans electrònics. Legitimació: Consentiment de l'interessat. Destinataris: No estan previstes cessions de dades. Drets: Pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment, així com accedir, rectificar, suprimir les seves dades i altres drets a semic@delegado-datos.com Informació Addicional: Pot ampliar la informació a l'enllaç Política de Privacitat..
L’informem que les seves dades de caràcter personal, recollides en aquest formulari, estan incloses en un fitxer degudament inscrit a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades. Aquest fitxer és responsabilitat de Servicios Microinfomática S.A. i es tractarà amb la finalitat de mantenir-lo informat dels nostres productes, serveis, així com d’eines de gestió informàtica que puguin ser del seu interès. Així mateix, l’informem que, sempre que no digui el contrari marcant la casella corresponent, vostè dóna el seu consentiment a Servicios Microinformática S.A. perquè cedeixi les seves dades de caràcter personal a la resta d’empreses del Grup SEMIC amb la mateixa finalitat i per qualsevol mitjà. Vostè podrà exercir els seus drets d’accés, cancel·lació i oposició a través de la següent adreça: Parc Tecnològic de Lleida, Edifici H1, 2a. planta, 25003 Lleida.
×Si deseas que el teletrabajo sea una realidad, hazlo con garantías
Rellena este formulario y contactaremos contigo personalmente para tramitar tu pedido rapidamente