Shop SEMIC

Sala de reunions - La Sirena Congelados

  • Implantació en 1 mes
  • Corporate
  • Sales de reunió

Client

Empresa especialitzada en la comercialització de congelats, amb més de 37 anys d'antiguitat, compta amb més de 250 botigues a Espanya i Andorra.

Amb seu a Catalunya, La Sirena, va aconseguir superar els 163.300.000 de facturació al tancament de l'exercici econòmic de l'any 2020. La cadena compta amb més de 1.200 treballadors en l'actualitat.

Necessitats

A les oficines centrals de La Sirena ubicades a Viladecavalls sorgeix la necessitat d'integrar equipament audiovisual en una de les sales de reunions més grans. La sala estarà destinada a les reunions de direcció de fins a 16 persones on s'han de realitzar habitualment comunicacions a distància o presentacions locals sent fonamental la gestió de l'àudio i el vídeo.

Actualment disposen d'un carro amb un equip de videoconferència basat en còdec amb un petit monitor i un projector antic que no compleix els requeriments necessaris per a cobrir les necessitats sol·licitades. D'altra banda, el control de la sala ha de ser el més senzill i automàtic possible ja que actualment hi ha massa intervencions de el departament d'IT per donar suport tècnic cada vegada que es porta a terme una reunió amb tecnologia audiovisual.

El repte

El repte consistia a integrar un equipament audiovisual sòlid que permeti la videoconferència amb qualsevol plataforma com Zoom, Microsoft Teams, Google Meet, etc.

En una sala d'aquestes característiques la microfonia serà clau per cobrir tots els llocs de treball, així com el sistema d'amplificació que ha de permetre que l'àudio arribi de forma repartida i homogènia a l'espai. No podrem oblidar que qualsevol persona que estigui en la reunió haurà de tenir la possibilitat de compartir contingut de vídeo i àudio amb el seu equip portàtil de forma local i a distància amb un equip de sala dedicat. Tot el sistema ha de controlar-se de manera molt senzilla i automàtica. El cablejat com la resta d'elements ha d'estar el màxim integrat i protegit tenint en compte també l'estètica final.

Solució

Per part de l'empresa "La Sirena" s'instal·la un monitor professional de 100 "penjat a paret per facilitar el visionat de continguts de vídeo des de qualsevol part de la sala. Kodec que s'encarrega de la resta de l'equipament audiovisual; aprova i valora molt positivament aquesta decisió 100% integrable amb la resta de sistema.

 

Sistema d'àudio:

Per a la microfonia s'equiparà amb 4 micròfons omnidireccionals de sobretaula completament integrats en la fusta i cablejats per terra tècnic aconseguint una captació de veu d'altíssima qualitat des de qualsevol lloc de treball.

S'equipa amb amplificació dedicada i 4 altaveus empotrables repartits al sostre tècnic que disposa la sala aconseguint un so homogeni i repartit. La gestió de la de les entrades i sortides d'àudio es realitzen mitjançant un processador d'àudio amb cancel.lació de ressò acústic (AEC) que permetrà també la videoconferència flexible a través del seu port USB Plug & Play connectat a un equip (PC) de sala dedicat.

 

Sistema de vídeo:

Per millorar la projecció de vídeo actual s'instal·la un monitor de 100 "adequat per a una sala d'aquestes dimensions.

El sistema de vídeo instal·lat al projecte ens permet les següents funcionalitats que compleixen les necessitats plantejades.

  • Mostra en monitor al PC de la sala amb la videoconferència.
  • Mostra en monitor el contingut compartit sense fils amb un servidor de presentacions.
  • Mostra en monitor el contingut compartit a través de cable des d'un punt HDMI a taula.
  • Capturar els continguts compartits contra el PC de la sala on s'executa la videoconferència.

Per acabar, el sistema de gravació per captar la sala s'equipa amb una càmera robotitzada PTZ amb un zoom de 20X.

 

Sistema de control:

Per aconseguir l'objectiu del "control senzill i automàtic" es decideix integrar un sistema de control CRESTRON mitjançant una pantalla tàctil de 7 "de sobretaula i suport giratori. Amb aquest sistema de control personalitzat aconseguim gestionar la sala de manera senzilla i intuïtiva per a l'usuari permetent les següents funcionalitats.

  • Encesa i apagada de la sala. ON / OFF.
  • Control de volum de la sala i mute.
  • Selecció d'entrades de vídeo. PC videoconferència / HDMI taula / Presentador sense fil.
  • Selecció de contingut capturat. PC videoconferència / HDMI taula / Presentador sense fil.

Comencem avui mateix?

No esperis a demà i comencem a treballar en el teu projecte de solucions audiovisuals

Contacta amb nosaltres
×
×
×