Shop SEMIC
Ens reinventem a l'Administració Electrònica

Ara, les solucions que oferim a la Administració Pública tenen nom propi, eCityclic. Aquest nou concepte pretén apropar l'Administració Electrònica als ciutadans així com millorar la gestió interna dels propis Ajuntaments i altres entitats públiques

Descobreix la solució Carpeta empresa >>
ecityclic

Carpeta Empresa

La Administració digital més propera a les empreses

QUÈ ÉS LA CARPETA EMPRESA?

És una eina que permet la gestió i comunicació entre l'Administració i el mon empresarial, entitats, associacions i profesionals de la gestió.

El objectiu principal de la Carpeta empresa es facilitar la realització de tràmits de forma telemàtica a professional i ciutadans, aportant instruments per a potenciar la creació de la petita i mitjana empresa.

Més informació
  • carpeta empres

Funcionalitats i característiques

Serveis per a la empresa

Permet la consulta de les dades tributaries, sol·licituds presentades en el Registre General, realització de tràmits online, etc.

Emprendre i crear una empresa

Apartat que orienta i facilita la creació de noves empreses, informació sobre cóm realitzar un pla d'empresa, tràmits online, etc.

Eines

Catàleg de serveis, plataforma de tràmits, calendari del contribuent, validador de documents i seguiment de tràmits.

Formació i ocupació

Informació sobre cursos de formació ocupacional, orientació laboral i altres aspectes relacionats.

Contacta directament amb el nostre consultor
INFORMACIÓ PROTECCIÓ DE DADES DE GRUP SEMIC (Avisos legals)
CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar que vostè és un visitant humà i prevenir els enviaments automàtics de spam.
×
×
×