Som especialistes en la distribució d’equips informàtics i tenim una gran capacitat logística i financera. Com a proveïdor multimarca i multiplataforma, hem firmat acords amb els principals representants de la indústria a tots els nivells: fabricants, majoristes, empreses financeres i del sector transport. Volem apropar la tecnologia a la teva empresa.
Entrar a Proveïdor de tecnologia
Distribuïdor autoritzat Apple
Equips Apple i qualitat SEMIC
HP per a negocis
Tot el que necessita la teva empresa per funcionar
Microsoft Gold Partner & CSP
Experts en solucions onpremise o al núvol
Surface Authorised Reseller
Logitech, solucions audiovisuals
Solucions de vídeo senzilles, eficaces i fiables per a la vídeo Col·laboració
Solucions end-to-end orientades a negoci, estables, flexibles, d'alt rendiment, que permeten a la teva empresa optimitzar els seus recursos actuals i futurs, fàcilment escalables, que t'ajuden a aconseguir la màxima productivitat per al teu negoci.
Entrar a Serveis infraestructuraEl nostre objectiu és que les empreses puguin treure el màxim partit a les noves tecnologies per digitalitzar el seu negoci i millorar la seva competitivitat. Oferim solucions que s’integren entre elles i que es poden integrar amb altres que tingui el client.
Entrar a Solucions de negociEspecialistes en l'administració pública.
Oferim la millor gestió i servei als ciutadans, i millorem la gestió interna.
Entrar a Administració electrònicaLa gestión documental es un concepto global que incluye tanto la posibilidad de compartir, distribuir y gestionar los procesos internos como un sistema para mejorar también el trabajo en equipo de forma remota. Pero que lo definamos como un proyecto global no implica que no se pueda abordar por fases.
En SEMIC somos conscientes de que cada empresa tiene unas necesidades concretas y que suele ocurrir que los cambios tengan que ir de la mano de un cambio cultural más profundo. Por eso entendemos que la gestión documental como un proceso global que tiene 3 niveles de implantación: un primer nivel como repositorio de documentos, un segundo nivel para la gestión de equipos de trabajo en remoto, y un tercer nivel como sistema para gestionar los procesos de la empresa.
En este post nos centraremos en hablar del primer nivel de implantación, en nivel básico, y que tiene como objetivo que la empresa disponga de un repositorio digitalizado de documentos. Basado en un sistema de permisos por usuarios y grupos (LDAP, Protocolo Ligero de Acceso a Directorios), este sistema facilita que la documentación de la empresa se estructure de forma centralizada en webs, carpetas y documentos y termina con la mala y extendida costumbre de hacer copias en local de los documentos. El sistema cuenta con un potente buscador de documentos y con un intuitivo visor que facilita la visualización de los diferentes tipos de documentos, sus versiones y los comentarios añadidos por cada usuario.
De forma resumida, las funcionalidades de este gestor documental como repositorio de documentos son:
Ejemplo de la portada del Gestor Documental en diferentes dispositivos
Vista del repositorio digital de documento (estructura de carpetas/subcarpetas) y acciones sobre documentos digitalizados
¿Qué consigue una empresa que da el salto a la gestión documental? Pues desde el primer momento nota que el día a día de sus empleados se simplifica en aspectos como que ya no se extravían documentos, ni se pierde tiempo en recuperarlos ni en saber cuál es la última versión. A partir de aquí, a medida que se va avanzando en el camino hacia la gestión on line del trabajo en equipo, los cambios se hacen más profundos y los empleados son más efectivos y productivos porque ya pueden centrarse en sus tareas de búsqueda y gestión de la información que manejan.
Si su empresa aún trabaja con copias locales de documentos, si le cuesta encontrar la última versión o saber qué personas de su equipo lo han editado, es el momento de plantearse incorporar un sistema de gestión documental.
Desde SEMIC le recomendamos que se lo plantee no solo para cubrir sus necesidades actuales, sino también pensando en que a medio o largo plazo, le sea posible pasar a un nivel superior de implantación de una forma natural. En próximos posts nos centraremos en los otros niveles de implantación, sus funcionalidades y beneficios. Hasta entonces, si tiene cualquier duda, puede consultarla con nosotros y le explicaremos algunos ejemplos de sistemas de gestión documental que hemos implantado fase a fase. Escríbanos a digitalbusiness@semic.es o déjenos sus datos y contactaremos con usted: Contacte aquí.
Tota la informació sobre novetats del sector, esdeveniments, ofertes ...
Finalitats: Enviament del nostre butlletí comercial i de comunicacions informatives i publicitàries sobre els nostres productes o serveis que siguin del seu interès, fins i tot per mitjans electrònics. Legitimació: Consentiment de l'interessat. Destinataris: No estan previstes cessions de dades. Drets: Pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment, així com accedir, rectificar, suprimir les seves dades i altres drets a semic@delegado-datos.com Informació Addicional: Pot ampliar la informació a l'enllaç Política de Privacitat..
L’informem que les seves dades de caràcter personal, recollides en aquest formulari, estan incloses en un fitxer degudament inscrit a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades. Aquest fitxer és responsabilitat de Servicios Microinfomática S.A. i es tractarà amb la finalitat de mantenir-lo informat dels nostres productes, serveis, així com d’eines de gestió informàtica que puguin ser del seu interès. Així mateix, l’informem que, sempre que no digui el contrari marcant la casella corresponent, vostè dóna el seu consentiment a Servicios Microinformática S.A. perquè cedeixi les seves dades de caràcter personal a la resta d’empreses del Grup SEMIC amb la mateixa finalitat i per qualsevol mitjà. Vostè podrà exercir els seus drets d’accés, cancel·lació i oposició a través de la següent adreça: Parc Tecnològic de Lleida, Edifici H1, 2a. planta, 25003 Lleida.
×Si deseas que el teletrabajo sea una realidad, hazlo con garantías
Rellena este formulario y contactaremos contigo personalmente para tramitar tu pedido rapidamente