Shop SEMIC

Més autonomia en una SEMIC Store més optimitzada

02-03-2025

Descobreix totes les novetats i funcionalitats destacades del nostre eCommerce per a empreses en aquest article

 

Des del seu llançament al febrer de 2023, la SEMIC Store s'ha consolidat com una plataforma clau en el sector eCommerce, oferint als nostres clients una experiència de compra àgil, personalitzada i eficient.

Com a part del nostre compromís amb la innovació i la millora contínua, i amb un catàleg de més de 55.000 productes, SEMIC Store ha incorporat recentment noves funcionalitats que optimitzen la gestió i simplifiquen els processos per als nostres usuaris.

 

Millor gestió administrativa i més autonomia

Entre les novetats més destacades es troba la possibilitat d'accedir a factures més detallades per a una millor gestió administrativa, així com un sistema de seguiment de comandes més precís que et permet conèixer en temps real l'estat dels teus enviaments, amb el número de tracking i el detall de l'agència de transport vinculada.

També s'ha reforçat la personalització de la plataforma amb la creació de portals i condicions adaptades a les teves necessitats, brindant major flexibilitat en la gestió de compres empresarials. A més, ara pots generar i validar pressupostos de manera interna abans de realitzar comandes, gestionar múltiples NIFs des d'un mateix compte.

 

Noves seccions i millor gestió de rols d'usuari

SEMIC Store compta ara amb noves seccions com Top Value, Top Seller i Apple. L'objectiu d'aquests sites és que puguis trobar els productes més demandats i més valorats del mercat, perquè et sigui fàcil i senzill identificar les tendències i el que tu necessites.

A més, s'han incorporat catàlegs interactius amb les últimes tendències i hem llançat Botigues de Fabricant, espais exclusius amb ofertes i productes destacats de les marques més reconegudes.

Una altra de les millores clau és l'optimització del control intern a través de noves eines d'administració de rols d'usuari, departaments i centres de cost, permetent una assignació més eficient de les partides pressupostàries.

La integració amb sistemes ERP mitjançant Punchout i la incorporació del Single Sign On (SSO) de Microsoft també marquen un avanç significatiu, facilitant l'automatització i seguretat en els accessos a la plataforma.

Amb aquestes millores, des de SEMIC reafirmem el nostre compromís amb la digitalització i l'excel·lència en el servei, proporcionant als nostres clients eines avançades per a optimitzar l'experiència de compra.

 

Ja coneixes el que SEMIC Store pot fer per tu? Si vols que un especialista t'assessori sobre com treure a aquest eCommerce els màxims avantatges, escriu-nos a info@semic.es i estarem encantats d'acompanyar-te a descobrir-ho.

Compartir en:

×
×
×