Som especialistes en la distribució d’equips informàtics i tenim una gran capacitat logística i financera. Com a proveïdor multimarca i multiplataforma, hem firmat acords amb els principals representants de la indústria a tots els nivells: fabricants, majoristes, empreses financeres i del sector transport. Volem apropar la tecnologia a la teva empresa.
Entrar a Proveïdor de tecnologia
Distribuïdor autoritzat Apple
Equips Apple i qualitat SEMIC
HP per a negocis
Tot el que necessita la teva empresa per funcionar
Microsoft Gold Partner & CSP
Experts en solucions onpremise o al núvol
Surface Authorised Reseller
Logitech, solucions audiovisuals
Solucions de vídeo senzilles, eficaces i fiables per a la vídeo Col·laboració
Solucions end-to-end orientades a negoci, estables, flexibles, d'alt rendiment, que permeten a la teva empresa optimitzar els seus recursos actuals i futurs, fàcilment escalables, que t'ajuden a aconseguir la màxima productivitat per al teu negoci.
Entrar a Serveis infraestructuraEl nostre objectiu és que les empreses puguin treure el màxim partit a les noves tecnologies per digitalitzar el seu negoci i millorar la seva competitivitat. Oferim solucions que s’integren entre elles i que es poden integrar amb altres que tingui el client.
Entrar a Solucions de negociEspecialistes en l'administració pública.
Oferim la millor gestió i servei als ciutadans, i millorem la gestió interna.
Entrar a Administració electrònicaAquestes són algunes de les preguntes que es fa sovint una empresa que està pensant en canviar el seu software de gestió. La resposta, com sol passar amb tot el que té a veure amb el món empresarial, depèn de molts factors: la seva mida i facturació, les seves necessitats, el seu pressupost... Però sí que cal tenir en compte quin tipus d’ERP és el més apropiat: si l’ERP horitzontal o generalista, o un ERP vertical que estigui adaptat al seu sector empresarial. Anem a veure les diferències entre un i altre, si és que n’hi ha.
L’ERP horitzontal o generalista és un programa de gestió que cobreix les funcionalitats de gestió estàndards de qualsevol empresa, bàsicament gestió comercial i contable, de magatzem, etc. Totes les empreses tenen un producte o un servei que comercialitzen (algunes fins i tot són fabricants) i totes segueixen un procès similar de gestió comercial i comptable. Totes gestionen cobraments, pagaments, clients i proveïdors. En aquest aspecte concret, si el programa cobreix aquestes funcionalitats en principi no és necessari fer cap desenvolupament específic per adaptar-lo. I diem en principi perquè al final sempre cal fer alguna parametrització.
Per la seva banda, l’ERP vertical, també anomenat vertical o sectoritzat, és un programa de gestió dissenyat per a un sector específic. I, per tant, incorpora funcionalitats concretes que no estan incloses en els ERP horitzontals. Per exemple, un fabricant de fertilitzants per al camp està obligat per llei a complir amb una normativa de recollida d’envasos de productes fitosanitaris (coneguda com a SIGFITO) i fins i tot amb un sistema de gestió de residus perillosos (conegut com a ADR). Per posar un altre exemple, un fabricant de pinsos que necessita una aplicació específica per a gestionar tot el que té a veure amb els pinsos medicats: una fitxa tècnica del medicament: composició, via d’administració, durada, etc.), una funcionalitat que li permeti al veterinari signar les receptes digitalment, etc. El programa ha de fer possible que l’empresa de fertilitzants pugui automatitzar la gestió d’aquesta normativa (generació automática de documentació, control de recepció i enviament, etc.) i que l’empresa de pinsos pugui portar un control molt exhaustiu de tot el que té a veure amb els pinsos medicats perquè la normativa sanitària és molt estricta i gestionar-la de forma manual és bastant farragós i, a més, és més fàcil cometre errors.
Tot i que les definicions de tots dos semblen clares, realment la frontera entre un i altre cada cop està menys definida. Que un ERP horitzontal no s’hagi de parametritzar, encara que sigui mínimament, o que un ERP vertical s’adapti al 100% a les necessitats sectorials d’una empresa és bastant utòpic. Per molt estàndards que siguin els processos de negoci, sempre caldrà fer adaptacions. Per això és tan important comptar amb un partner tecnològic de confiança que t’ajudi a triar la solució que millor s’adapti al teu negoci, que sigui capaç d’integrar-la amb les aplicacions que ja estàs utilitzant i que sigui capaç de fer desenvolupaments a mida perquè sigui el programa de gestió qui s’adapti a la teva empresa i no al revés. I, si a més, ha desenvolupat solucions verticals, doncs llavors suposarà un plus perquè coneixerà la lògica de negoci d’empreses de diferents sectors.
A SEMIC, quan vam decidir convertir-nos en partners de SAP Business One, vam tenir clar que havíem d’apostar per una solució de gestió que integrés una part estàndard de gestió que fos robusta i modular, a la qual poguessim afegir solucions verticals i fins i tot solucions complementàries de terceres empreses. En el nostre cas, desenvolupem solucions verticals per als sectors Agroinsums, Pinsos i Alimentació Animal, Maquinària Agrícola, Distribució de Productes Veterinaris o zoosanitaris, Metall, Neteges i Facility Services, Seguretat i Vigilància, Traçabilitat i Construcció. Paral·lelament, també hem buscat altres programes externs que es puguin connectar amb SAP Business One i que completin algunes de les seves funcionalitats. És el cas de Produmex (una solució de gestió avançada i automatitzada de magatzems), Beas (gestió avançada de projectes), Voltec (gestió de la fabricació), Disseny (CAD y 3D), entre d’altres.
Contacta amb nosaltres.Tu coneixes millor que ningú el teu negoci. Nosaltres coneixem les eines tecnològiques que et poden ajudar a gestionar-lo millor i a optimitzar els seus processos. I fer-ho amb garanties d’èxit i tenint en compte el teu pressupost.
Tota la informació sobre novetats del sector, esdeveniments, ofertes ...
Finalitats: Enviament del nostre butlletí comercial i de comunicacions informatives i publicitàries sobre els nostres productes o serveis que siguin del seu interès, fins i tot per mitjans electrònics. Legitimació: Consentiment de l'interessat. Destinataris: No estan previstes cessions de dades. Drets: Pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment, així com accedir, rectificar, suprimir les seves dades i altres drets a semic@delegado-datos.com Informació Addicional: Pot ampliar la informació a l'enllaç Política de Privacitat..
L’informem que les seves dades de caràcter personal, recollides en aquest formulari, estan incloses en un fitxer degudament inscrit a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades. Aquest fitxer és responsabilitat de Servicios Microinfomática S.A. i es tractarà amb la finalitat de mantenir-lo informat dels nostres productes, serveis, així com d’eines de gestió informàtica que puguin ser del seu interès. Així mateix, l’informem que, sempre que no digui el contrari marcant la casella corresponent, vostè dóna el seu consentiment a Servicios Microinformática S.A. perquè cedeixi les seves dades de caràcter personal a la resta d’empreses del Grup SEMIC amb la mateixa finalitat i per qualsevol mitjà. Vostè podrà exercir els seus drets d’accés, cancel·lació i oposició a través de la següent adreça: Parc Tecnològic de Lleida, Edifici H1, 2a. planta, 25003 Lleida.
×Si deseas que el teletrabajo sea una realidad, hazlo con garantías
Rellena este formulario y contactaremos contigo personalmente para tramitar tu pedido rapidamente